Traductor

dijous, 2 de juliol del 2015

MÉS ENLLÀ DE L'HORITZÓ

Tinc la necessitat de saber que és el que realment ha passat per a que les coses ixquen tal com ixen.Hi ha qualsevol motiu? Pot ser siga que el meu punt de vista no és del tot correcte,però no sé,han canviat tant les coses. Sempre dic que no me'n penedixc de res del meu passat,perque les decisions,paraules i actes els he fet en el seu moment tal i com jo volia,però el present és eixa cosa que tinc entre les mans,allò que tinc sota el meu domini,així com els meus pensaments. I és que soc molt extranya,ja que hi han coses que m'afecten i altres de més pes que em donen exactament igual.No obstant,si canviara això,estaría perdent la meua verdadera eséncia,eixes xicotetes coses que em fan ser un poc més jo.No pense gastar ni un segon explicant que no soc tal perque soc tal.No.Soc qui soc perque soc com soc,i està clar que a tothom no li puc caure en gràcia,gairebé això és imposible a menys que no tingues personalitat,però m'agrade a mi mateixa tal com soc,amb els meus defectes,que en són prous,i amb les meues virtuts,i això,al llarg de la vida,és el que més importa.Estimar-se u mateix de tal manera que mai ningú puga esborrar allò que nosaltres mateixos anem construint al llarg del temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada