Traductor

diumenge, 28 de juny del 2015

MATÍ D'ESPART

Les 9:12 i ja està sonant el teléfon a casa.Altra vegada desperte i no recorde en quin moment em vaig adormir.He fet l'intent d'agafar el mòbil per mirar l'hora i encara he notat un poc d'això que es nota quan et pases un peliu amb l'alcohol nocturn.Pensava que anit vam deixar la conversació a mitges però sols he rebut missatges dels meus.No sé per qué però m'ha vingut la cançó de "Son mis amigos,los que juntos pasabamos las horas..." i m'he parat a pensar en la gent que m'envolta.Per fi la vida m'ha donat l'oportunitat de conéixer la gent com és i gràcies a aixó,he pogut adonar-me'n de qui realment està en mi i qui no.A tot açò,són increibles les ganes d'escoltar Extremo que m'entren pels matins,encara que escoltar música bona mai té hores.Així i tot,amb les lletres d'Extremoduro aprens a veure la realitat i a la vegada cagar-te en tot,peròamb felicitat.En fi,bon dia i com diu Robe Iniesta: " iros todos a tomar por culo".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada