Traductor

dissabte, 27 de juny del 2015

SOMNIS DE CARAMEL DE LLIMÓ

Anit vaig dormir abraçada al coixí que fa unes setmanes impregnares amb el teu olor.Era una forma de tenir-te i més si tancava els ulls i t'imaginava. No sé com però he acabat somiant que estaves ací.Els dos preparavem el llit com sempre i els meus pares i tu mantenieu conversacions mentre fumaveu l'últim cigarret del dia.Finalment ens gitarem,després de xarrar i fer tonteries i tu riure uns 10 minuts després de fer qualsevol cosa per enrabietar-me.M'abraçaves i res importava.Era tot tan real... Llàstima que he despertat i m'he donat compte que tot era un somni,i tenia unes ganes gegants de tornar a dormir per tornar a somiar.Després m'he rist i he pensat que sols queden uns dies per tornar a veure'ns.Somnis dolços com el caramel,que són tan amargs com el llimó quan despertes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada