Traductor

dilluns, 29 de juny del 2015

PARAULES AMB LLETRES DE CARTRÓ

Despús anit en un local on solen posar música del meu gust,quan vaig entrar dins a la barra per demanar una cervessa,a la meua dreta hi havia un home que portava una camiseta d'un "artista de revista" que m'agrada molt i pensava que no era gaire conegut.Em va sorprendre moltíssim i em vaig alegrar també.No és per fer-li publicitat però aquest, Joan Turu,no sols dibuixa sino que en cada dibuix escriu una espècie de missatge/reflexió que dona molt de si.Jo vaig a aprofitar per preguntar : Quantes vegades la vida ens sembla com si no val la pena,i tot és un cami cap a dalt i tot s'esdevé complicat? Tot el món en algun moment ens hem sentit així,siga pel motiu que siga,en moltes ocasions hem abandonat la lluita diaria i no trobem cap motiu per somriure.Doncs us dic que no val la pena desaprofitar els nostres dies estant tristos,sempre hi ha un motiu per continuar,tan sols hi ha que mirar la vida des d'un altre punt de vista,trobar en qualsevol raconet un motiu per continuar.La felicitat no està en cap lloc més enllà que en un mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada