Traductor

dijous, 25 de juny del 2015

SABOR MALENCONIA

Hui li ha tornat a parlar. Feia dos dies que ell  havia pres la decisió de no tornar-li a parlar ni saber res d'ella. Per qué ara de sobte canvia per un moment? El motiu de la conversació semblava com si fós un comiat,així i tot,qualsevol persona podía adonar-se'n que no tot és el que sembla. Em fot que parle amb persones que no porten una bona intenció,(tampoc se la seua) i el meu cap pega voltes pensant que qualsevol dia un dels dos podem perdre. No sé com però una cosa porta a altra i a mi,açó em fa sentir angoïxa i malenconia,perque recorde el passat,i tot plorant,obric la caixa on guarde antics records,coses que em demostraven com realment lluitaves per mi davant totes les adversitats,i escolte i veig aquells videos fent els imbècils,i també recorde la forma tan especial que teniem d'estimar-nos. I et trobe a faltar,així com tots eixos moments,encara que ja no et necessite. Però,així i tot,seguiré alçant-me cada matí,sabent que vaig fer bé deixant-te marxar.Perque soportaría molt per ell.Perque l'estime com a ningú havia estimat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada